نــمـيدونـم


ســــكـوت تـــــــلخ

 


  

 

همیشه مهم توبودی اگه غروری بود برای تو بود  

 

اگه احساسی بود بازم برای تو بود 

ومن قانع به یه نگاهت بودم  

نگاهی که همیشه یه چیزی شبیه غم غریب یا یه غروب پاییزی توش بود 

 

یه حسی بهم میگفت باهات نمی مونه وحالا نمیدونم حرفات روباور کنم یا کارات رو  

     دل به کلمات عاشقانت بسپارم یا از کارای نامهربونت دلگیر بشم

می بینی هنوزهم برنده ی این بازی تویی و هنوزم دل من نمیخواد مرگ عاطفه هارو باورکنه...

 

  



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت20:08---3 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم ممنون از لینکت ... منم تو رو لینک کردم

مجید
ساعت20:36---2 ارديبهشت 1390
سلام اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسمه مجید 0142 بلینک به من هم خبر بده تو رو با چه اسمی بلینکم

مجید
ساعت0:05---31 فروردين 1390
سلام دوست عزیز وبت عالیییییییه مخصوصا عکساش
ممنون میشم به وب من هم یه سری بزنی


محسن
ساعت18:15---29 فروردين 1390
سلام مونيكا جان سخن زيباتو اپ كردم و در وبلاگ با نام وب زيبات به نمايش گذاشتم مرسي كه سر زدي با زهم به به كلبه كوچك ما سربزن

محسن
ساعت17:30---27 فروردين 1390
سلام و تبريك واسه وب زيبات به كلبه دوستان هم سري بزن خوشحال ميشويم

مهسا
ساعت16:58---27 فروردين 1390
سلام وبلاگ قشنگي داري خوشحال مي شم به وبم بياي و نظر بذازي و اگه بخواي تبادل لينك كنيم؟؟؟@ };-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,ساعت 15:52 توسط مـــونيـــكـا| |


Power By: LoxBlog.Com